Espectacular inici de temporada 2026!
4/27/2026
Aquest passat cap de setmana, 25 i 26 d’abril, vam donar el tret de sortida a la temporada 2026 amb el primer training camp per als nedadors inscrits a Gibraltar, Rhodes–Marmaris, Bonifacio i Croàcia–Montenegro.
Dissabte vam començar amb una sessió informativa per explicar els detalls de cadascun dels creuaments. També vam aprofitar l’ocasió per homenatjar el nostre nedaddicte Jean Bernard Esperance per haver completat la Neda el Món Triple Corona (Gibraltar, Bonifacio i Rhodes–Marmaris). Tot seguit, vam fer una sessió de piscina amb la nostra coach, Tere Fullana, on vam incloure un test per començar a ubicar els nedadors en el grup de nivell corresponent.
Diumenge vam fer el primer entrenament al mar de l’any, entre El Masnou i Badalona. I quin entrenament! 6 km amb una mar plana, neta i freda (17 ºC), però absolutament espectacular.
Quines ganes teníem de veure-us i començar a cuidar-vos! Ja estem preparant el segon training camp, els dies 6 i 7 de juny.
Podeu veure fotos i vídeos de l’esdeveniment al nostre Instagram: www.instagram.com/nedaelmon